Crowdfunding voor Wall of Flowers

Het coronavirus heeft grote impact op ons allemaal. Ook op de culturele sector en het Flower Art Museum. Bij de pakken neerzitten is echter geen optie. Om een positieve draai te geven aan deze lastige tijd, hebben wij iets bedacht dat een positief en blijvend effect kan hebben voor het museum. Iets dat we samen met het publiek (en met kunstenaar AlexP) kunnen doen.

Het heet de Wall of Flowers: een uniek kunstwerk voor de museumtuin, waarvan wij denken dat het veel betrokkenheid en bezoek zal genereren. Om dit mogelijk te maken, zijn we een crowdfundingactie gestart op het platform Voordekunst. KLIK HIER

Wilt u ons helpen om het doel te bereiken? Elke donatie, groot of klein, is zeer welkom. Bovendien hebben we leuke tegenprestaties in de aanbieding, zoals u op de site kunt zien.

Impressie van de Wall of Flowers, het uiteindelijke resultaat zal niet precies hetzelfde zijn.