FAM zoekt vrijwilligers voor tuinendag

Het Flower Art Museum beschikt over een prachtige daktuin met uitzicht op de watertoren en de Westeinderplassen. Deze tuin is open voor bezoekers en herbergt diverse kunstwerken die bewonderd kunnen worden. De daktuin vormt een aangename plek om doorheen te wandelen en is een mooie afsluiting van een bezoek aan het museum. Op vrijdag 14 juli wordt er een speciale tuinonderhoudsdag georganiseerd en we zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers met groene vingers die ons willen helpen om de tuin een boost te geven!

Op dit moment wordt de daktuin onderhouden door een toegewijd team van zes vrijwilligers, die wekelijks hun tijd en energie inzetten om de tuin toegankelijk te houden en waar mogelijk te verbeteren. Ze hebben al veel werk verzet, maar de omvangrijke tuin heeft af en toe wat groter onderhoud nodig. Denk hierbij aan het snoeien van de wilgentunnel en de heg, het verwijderen van onkruid, bosmaaien en het planten van nieuwe struiken en planten.

Op vrijdag 14 juli willen we een grote groep vrijwilligers verzamelen om gezamenlijk een ochtend lang (van 9:00 tot 13:00 uur) aan de slag te gaan in de tuin. Als jij groene vingers hebt, handig bent met tuingereedschap en graag het Flower Art Museum wilt helpen, nodigen we je uit om je aan te melden bij Koen Persoon via koen@flowerartmuseum.nl. Na aanmelding ontvang je een bevestiging en verdere informatie.

Door deel te nemen aan deze tuinonderhoudsdag maak je niet alleen de daktuin van het Flower Art Museum nog mooier, maar draag je ook bij aan het behoud en de groei van het museum. Bovendien krijg je een gezellige ochtend en toegang tot het museum. De koffie/thee en gebak staat voor je klaar.

Aarzel niet om je aan te melden en samen met ons de tuin van het FAM te laten bloeien!