Rondleiding 'Human Nature'

Boek een rondleiding en hoor méér

Vanaf 20 november presenteert het Flower Art Museum de tentoonstelling ‘Human Nature’. Over deze tentoonstelling is veel te vertellen. Speciaal voor deze expositie bieden we daarom rondleidingen aan voor zowel kleine als grotere groepen. In ca. 45 minuten neemt onze gids je mee langs de hoogtepunten en vertelt je over o.a. de gebruikte technieken, verborgen verhalen en andere achtergronden.

Een rondleiding is al te boeken vanaf 4 personen en is inclusief een kopje koffie of thee.

Kosten:

• 4 - 7 personen: € 6,50 p.p. + entree (regulier € 6,- / met museumkaart € 3,- / FAM-vrienden gratis)

• 8 - 11 personen: € 5,50 p.p. + entree

• 12 - 14 personen: € 4,75 p.p. + entree

Dit arrangement is te boeken tijdens de openingstijden van het museum, donderdag t/m zondag van 13 – 17 uur. Voor groepen vanaf 10 personen kan het ook buiten de reguliere tijden. Mail naar info@flowerartmuseum.nl of bel 0297-364400 voor het maken van een reservering.

‘Chasing’, Marcel Witte

Constantijn Hoffscholte